RRB INVEST - Biuro rachunkowe Bydgoszcz

zadzwoń i zapytaj: 52 327-87-12, 600-458-467

Nasza oferta

  • przygotowanie i rozliczanie wniosków PFRON o dofinansowanie dla niepełnosprawnych pracowników (WN-D, INF-D-P)
  • przygotowanie i rozliczanie wniosków PFRON o dofinansowanie dla niepełnosprawnego pracodawcy (WN-U-G)
  • rozliczanie wpłat na PFRON przedsiębiorców zatrudniających co najmniej 25 pracowników
  • sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
  • wyliczanie miesięcznych składek ZUS, sporządzenie deklaracji oraz przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS
  • przygotowanie raportów (IMIR) za okresy miesięczne i roczne

a) Dokumentacja i ewidencja personalna pracownika

  • prowadzenie akt osobowych
  • przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne)
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy

b) Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę, umów zleceń i o dzieło

  • sporządzanie list płac, rachunków do umowy zlecenia, umowy o dzieło, paski do wypłaty
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń
  • naliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy pracowników
  • sporządzenie informacji o uzyskanych przez pracownika dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11)
  • sporządzenie deklaracji rocznej z pobranych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych
  • tworzenie planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy
  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • dekretacja dokumentów
  • uzgadnianie kont rozrachunkowych
  • zestawienie obrotów i sald
  • prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenie
  • sporządzenie i dostarczenie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT
  • rozliczenie podatku dochodowego
  • sporządzenie do GUS sprawozdań statystycznych
  • sporządzenie bilansu z rachunkiem zysków i strat, rachunkiem przepływów pieniężnych oraz przygotowanie informacji dodatkowej
  • sporządzenie zeznania rocznego
  • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • prowadzenie ewidencji przychodów
  • wyliczanie zobowiązania podatkowego
  • prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu VAT
  • sporządzenie i dostarczenie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenie
  • sporządzenie zeznania rocznego
  • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • księgowanie zdarzeń gospodarczych w KPiR
  • prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu VAT
  • sporządzenie i dostarczenie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT
  • rozliczenie podatku dochodowego
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenie
  • sporządzenie zeznania rocznego
  • sporządzenie do GUS sprawozdań statystycznych
  • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS

RRB INVEST Sp. z o.o.

ul. Grunwaldzka 229
85-451 Bydgoszcz

tel. 52 327-87-12
kom. 600-458-467
email biuro@rrbinvest.pl