RRB INVEST - Biuro rachunkowe Bydgoszcz

zadzwoń i zapytaj: 52 327-87-12, 600-458-467

Często zadawane pytania

Z oferty biura rachunkowego korzystają osoby prawne, firmy jednoosobowe, niewielkie firmy, korporacje, duże zakłady pracy.

Możemy odebrać dokumenty u klienta, możemy poprosić o dowóz dokumentacji do naszego biura. Można dokumenty przesłać do nas pocztą, można przekazać je za pośrednictwem kuriera.

Tak. Biuro w imieniu podatnika wysyła bezpośredni do urzędu skarbowego odpowiednie deklarację. Biuro rachunkowe wysyła również odpowiednie deklarację do ZUS.

Nie. W terminach określonych podajemy informację dotyczącą wysokości podatków oraz składek do zapłaty. Same opłaty musisz dokonać we własnym zakresie.

Tak, pod warunkiem wcześniejszego dostarczenia pozostałych informacji, koniecznych do ujęcia w zeznaniu.

Biuro może rozpocząć współpracę z Przedsiębiorcą od początku dowolnego miesiąca w ciągu roku. Konieczne jest jednak przekazanie do biura wszystkich dokumentów księgowych od początku roku wraz z kopiami złożonych deklaracji, dowodami zapłaty podatków i ZUS oraz wszelkich dokumentów kadrowych pracowników, którzy od początku roku byli zatrudnieni przez Przedsiębiorcę.

W momencie podjęcia współpracy z naszym biurem przejmujemy w ramach udzielonego pełnomocnictwa odpowiedzialność za Państwa kontakty z urzędem skarbowym oraz ZUS minimalizując Państwa rolę w tym zakresie do absolutnego minimum. Każde otrzymane z urzędu pismo prześlij do nas – my załatwimy resztę.

RRB INVEST Sp. z o.o.

ul. Grunwaldzka 229
85-451 Bydgoszcz

tel. 52 327-87-12
kom. 600-458-467
email biuro@rrbinvest.pl