Z oferty biura rachunkowego korzystają osoby prawne, firmy jednoosobowe, niewielkie firmy, korporacje, duże zakłady pracy.
Możemy odebrać dokumenty u klienta, możemy poprosić o dowóz dokumentacji do naszego biura. Można dokumenty przesłać do nas pocztą, można przekazać je za pośrednictwem kuriera.
Tak. Biuro w imieniu podatnika wysyła bezpośredni do urzędu skarbowego odpowiednie deklarację. Biuro rachunkowe wysyła również odpowiednie deklarację do ZUS.
Nie. W terminach określonych podajemy informację dotyczącą wysokości podatków oraz składek do zapłaty. Same opłaty musisz dokonać we własnym zakresie.
Tak, pod warunkiem wcześniejszego dostarczenia pozostałych informacji, koniecznych do ujęcia w zeznaniu.
Biuro może rozpocząć współpracę z Przedsiębiorcą od początku dowolnego miesiąca w ciągu roku. Konieczne jest jednak przekazanie do biura wszystkich dokumentów księgowych od początku roku wraz z kopiami złożonych deklaracji, dowodami zapłaty podatków i ZUS oraz wszelkich dokumentów kadrowych pracowników, którzy od początku roku byli zatrudnieni przez Przedsiębiorcę.
W momencie podjęcia współpracy z naszym biurem przejmujemy w ramach udzielonego pełnomocnictwa odpowiedzialność za Państwa kontakty z urzędem skarbowym oraz ZUS minimalizując Państwa rolę w tym zakresie do absolutnego minimum. Każde otrzymane z urzędu pismo prześlij do nas – my załatwimy resztę.